Taidetta ja kukkia Ketotalolla 13.-14.6.
Artikkelit
–

Yhteispohjoismaista Luonnonkukkien päivää vietettiin Askalan perinnemaisema-alueella tänä vuonna koko perheen voimin.
Ketotalolla järjestettiin kaksipäiväinen taidetapahtuma, joka keräsi yhteensä yli 40 osallistujaa. Aurinkoinen sää, asiantunteva opastus ja kauniit puitteet mahdollistivat onnistuneen viikonlopun.
Taidetapahtuman inspiraationlähteenä oli itse perinnemaisema moninaisine kukkineen. Värikkäitä ja taidokkaita teoksia syntyikin runsaasti. Sunnuntaina myös Ketokahvila sekä valokuvanäyttely olivat avoinna.
Kiitos viikonlopun innokkaille osallistujille ja tapahtuman mahdollistaneille!
Tervetuloa uudestaan Askalaan ja PSYY:n tapahtumiin!



