Sijainti: Pääsivu / Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Olemme poimineet avuksesi verkkokaupan usein kysyttyjä kysymyksiä.

 

Kuinka suuri osa tuotteen hinnasta menee luonnonsuojelutyöhön?
Pyrimme siihen, että mahdollisimman suuri osa tuotteiden hinnasta menee luonnonsuojelutyön tukemiseen. Tämä vaihtelee tuotteittain 30-80 % välillä.

Miten postimaksu määräytyy?
Postimaksu määräytyy pakkausmateriaalin ja postin perimien kulujen mukaan.

Voinko tilata ulkomaille?
Tuotteita voi tilata myös ulkomaille. Ulkomaille tilattaessa on maksu suoritettava aina luottokortilla. Ulkomaille toimitettaviin lähetyksiin lisätään aina maakohtaiset postimaksut.

Miten kauan tuotteiden toimitus kestää?
Tuotteiden toimitusaika on noin yksi viikko. Osalla tuotteistamme on rajallinen saatavuus ja ne voivat loppua varastostamme. Mikäli jokin tuote on väliaikaisesti loppunut, toimitamme sen jälkikäteen ilman postikuluja.

Voinko tilata verkkokaupasta lahjan ystävälleni, siten että paketti menee ystävälle ja lasku minulle?
Kyllä voit. Kun olet valinnut haluamasi tuotteet, mene ostoskoriin maksamaan tuotetta. Siellä voit valita toimitusosoitteeksi lahjan saajan osoiteen ja laskutusosoitteeksi lahjan maksajan osoitteen.

Miten voin maksaa tilaukseni?
Tilauksen toimituksen yhteydessä saat laskut, jonka maksuaika on 14 vuorokautta.

Haluaisin palauttaa tai vaihtaa tuotteen, mitä teen?
Tilaajalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja palautuslähetyksiin tulee merkitä: Asiakaspalutus, sopimusnumero 5012567.

Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit ottaa yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun:
luontokauppa@sll.fi

Tapio Kujala 040 6700 636
Satu Siren 040 500 2453