Sijainti: Pääsivu / Tiedotteet / Tiedotteet 2018 / Luonnonsuojeluliiton Lapin piirin henkilövalinnat

Luonnonsuojeluliiton Lapin piirin henkilövalinnat

Anna Bagge. Kuvaaja Aurora Bagge

Suomen luonnonsuojeluliiton Lapin piiri ry

TIEDOTE 9.1.2018

Julkaisuvapaa heti

Luonnonsuojeluliiton Lapin piirin uudet henkilövalinnat

Suomen luonnonsuojeluliiton Lapin piirin uutena toiminnanjohtajana on aloittanut hydrobiologi, FT Anna Bagge. Hän on työskennellyt tutkijana, opettajana ja ympäristöasiantuntijana, toiminut luonnonsuojeluyhdistyksen puheenjohtajana sekä luontokerhojen ohjaajana.

– Olen tutkinut esimerkiksi kalojen loisia vesistöissä. Vesiensuojeluasiat ovat minulle erityisen tärkeitä ja ne liittyvät olennaisesti kaikkeen, kuten kaivostoimintaan. Myös luonto- ja ympäristökasvatus on lähellä sydäntäni, sanoo rovaniemeläinen Bagge.

Vuoden 2018 piirihallitukseen valittiin varsinaisiksi jäseniksi Laura Taskila, Seppo Väinönheimo, Tarja Pasma, Hanna Kyläniemi, Eeva Järvi-Laturi ja Kirsikka Paakkinen Rovaniemeltä, Jaakko Alatalo Muoniosta, Seppo Junes ja Hilkka Lipponen Kemistä sekä Maire Puikko Inarista. Varajäseniksi valittiin Sari Hänninen Rovaniemeltä, Birit Schenk ja Vesa Luhta Inarista sekä Sari Sivula Sodankylästä. Puheenjohtajana jatkaa sodankyläläinen Seppo Aikio. Jäsenten toimikaudet ovat yksi- ja kasvivuotisia.

Yhteydenotot:

Toiminnanjohtaja Anna Bagge, 040 823 2443,