Sijainti: Pääsivu / Ajankohtaista / Tiedotteet / Tiedotteet 2003 / Luontokirjakauppa avattiin verkossa

Luontokirjakauppa avattiin verkossa

(15.4.2003) Suomen luonnonsuojeluliitto ja Helsingin DataClub Oy/Bookplus ovat avanneet verkkokirjakaupan osoitteessa http://www.bookplus.fi/luonto

Ympäristönsuojelu muuttuu yhä haasteellisemmaksi ja tiedon tarve kasvaa kasvamistaan. Kirjat eivät ole tiedon määrän ja tarpeen kasvaessa menettäneet suinkaan merkitystään - pikemminkin päinvastoin. Verkkokirjakaupassa on nyt valittavana puolitoista miljoonaa englannin-, saksan-, ruotsin ja suomenkielistä kirjaa kaikilta aloilta.

Luontokirjakaupan asiakkaat tilaavat kirjansa internetin kautta. Tilatut kirjat saa joko Sanomatalon myymälästä Helsingin ydinkeskustassa tai postitse.

Kaikki Luontokirjakaupan asiakkaat, jotka siirtyvät palveluun http://www.bookplus.fi/luonto -sivun kautta, saavat viiden prosentin alennuksen laskettuna kirjojen ohjehinnasta. Luonnonsuojeluliitto saa puolestaan palkkion kyseisen palvelun kautta tehdyistä ostoksista. Verkkokirjakauppa näin ollen sekä palvelee asiakasta että edistää luonnonsuojelutyötä.

LISÄTIEDOT:

• toiminnanjohtaja Eero Yrjö-Koskinen Suomen luonnonsuojeluliitto, puh. (09) 228 08 216, eero.yrjo-koskinen@sll.fi
  • yhteyspäällikkö Jussi Kiilamo puh. (09) 8775 6695 tai 044-356 9937, jussi.kiilamo@dataclub.fi